28. april 2008

En liten baklengskjede :o)

Her kommer en liten videosnutt fra dagens impulsive baklengskjedingsprosjekt (PS:legg merke til at jeg har en liten avstandsbelønning stående på gulvet ved min høyre side):



Ved første øyekast ser ikke dette så voldsomt imponerende ut mtp intensitet. Og hun bryter flere ganger underveis.
Men jeg kjenner Heidi veldig godt og vet at hun faktisk har en god forståelse av øvelsen, og prøver veldig hardt stakkar :o) Selv om vi ikke har jobbet så mye med baklengskjeding, så har jeg notert meg at hun er et "naturtalent" på å koble tilfeldige adferdsskjeder (en belgerting kanskje?)hehe ;o)

Utfordringen (og svakheten) i denne øvelsen er at hun har et issue i forhold til rumle-/skyvelyder, så når skuffen gir etter når hun trekker i filla hemmer dette henne og preger hele øvelsen. Men dette er noe vi selvsagt kan jobbe litt videre med isolert sett. Det er jo det som er så fint med å jobbe momentbasert :o))

1 kommentar:

  1. ¬je, så gøy med film fra deg også! Legg gjerne ut flere, Nemo og Heidi hadde nok likt hverandre:)

    SvarSlett