23. juli 2011

Hagebesøk


Har Heidi blitt sluppet sammen med saueflokken, montro?

Neida, det er bare nabobikkja Kiro, Heidi sin jevngamle kompis som har vært på besøk idag. En kastrert wheaten terrier som rett som det er befinner seg på farten rundt i nabolaget.

Idag stod han utenfor gjerdet vårt igjen og peip. Så jeg inviterte han likeså godt inn i hagen for å se om det fortsatt fantes noe lekelyst hos disse to 8-åringene.
Og joda, lekelysten var det ingenting å si på. Men skikkelig slitne ble de begge to, så det er tydelig at alderen begynner å merkes ;-)

Jeg hadde også en annen liten baktanke ved å invitere han inn. Jeg var ikke sen om å finne fotoapparatet nemlig! Og slik ble resultatet:

Det ble ikke så mange brukbare bilder dessverre. Men jeg fant da omsider, og helt tilfeldig, ut hvorfor jeg har hatt litt problemer med å få nogenlunde skarphet i bildene mine i det siste: Bildestabilisatoren som sitter i kamerahuset på mitt Sony, var avslått. Gudene vet hvor lenge..

Øvelse gjør mester

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar