5. oktober 2009

Eksamen

Da er eksamenshelgen på instruktørkurset over. Samtlige fikk bestått på sine oppgaver og tildelt kursbevis.

Jeg vil benytte anledningen til å gratulere alle mine dyktige og trivelige kursmedelever:


Åsa

Mari (som også fikk utmerkelse for beste freestyleprosjekt)

Simen

Kristin (beste praktiske eksamen)


Louise

Helena


Elín (beste TAGteach-prosjekt)

Lotte

Anna Karin

Tone

Hilde

Catja

Meg


Eksamensdagen (lørdag) var både forblåst og kald, men så vidt jeg kan huske var det slettes ingen sure miner:

Festligheter på lørdagskvelden når alle kunne puste lettet ut over å ha bestått dagens prøvelser:



Tilbake til striskjorte og hardt arbeid "dagen derpå". Søndagen var det arbeid med Servicehundoppgaver:




Og klikkertrening av 600 kilo kjøtt (hvorav noen tobente er mer skrekkslagne enn andre):

Flere bilder her

Øvelse gjør mester

7 kommentarer:

  1. Gratulerer som instruktør! Bra jobbet:))

    SvarSlett
  2. Gratulere som instruktør dette var supert :-) Vet hvem jeg skal spørre etter hjelp nå ha-ha ( akkurat som jeg ikke har gjort det før ) Nå er det bare å stå på slik at du driver Canis Hundeskole avd oppland nå :-) Kjempe bra jobbet av deg og Heidi :-D

    SvarSlett
  3. Åh så kul, massa gratulasjoner till dere alle:o)
    Gleder mej till vi ses igjen :)

    SvarSlett
  4. Gratulerer MASSE!! jeg krysset fingre og tær hele helga, men tror vel egentlig ikke at du trengte det!! gleder meg til å høre alt!!

    Line

    SvarSlett
  5. Gratulerer igjen Kari-Anne! Jeg var vel egentlig aldri bekymret for at du ikke skulle klare dette ;-)
    Nå er det bare å få sendt inn søknad om franchise ;-)

    SvarSlett
  6. gratulerer Kari-Anne! Velfortjent og bra :)
    Og nå er du vel blitt like flink med hest som hund? ;)
    Håper vi sees i løp av høsten! klem

    SvarSlett
  7. Gratulerer masse!! :) Ser vi deg på treningene snart eller....?

    SvarSlett