29. september 2009

Godkjente prosjektoppgaver!

Da er tilbakemeldingene på begge prosjektoppgavene på instruktørkurset kommet.

Jeg har fått bestått på TAGteach prosjektoppgave samt dokumentasjon av 10 timer praktisk TAGteaching. Med dette er jeg nå godkjent TAGteach Level 1.

I går fikk alle kursdektakerne også tilbakemelding på Freestyleoppgaven som hadde innleveringsfrist 21. september. Til min store fortvilelse var ikke hele kjeden vår klar innen frist. Men hadde fått filmet 2/3 av det opprinnelige programmet, oppdelt i 2 delkjeder.

Det jeg sendte inn til vurdering var denne snutten:



Var selvsagt veldig spent på om dette ville holde til noen godkjenning, da..

Men heldigvis var det nok til å overbevise C og M at jeg har forstått prinsippene bak baklengskjeding korrekt. Jeg fikk karakter 8,5 og bestått på oppgaven, og er VELDIG fornøyd med det! :D

I helgen bærer det ivei til Trondheim igjen, og eksamenshelg. Frem til da er det bare å jobbe på..

Øvelse gjør mester

6 kommentarer:

  1. Gratulerer Kari-Anne! Er så stolt av dere :-) Ønsker dere masse lykke til i helgen!!

    SvarSlett
  2. Så BRA, Kari-Anne !!
    Gratulerer :)
    Dessverre får jeg ikke i øyeblikket sett videoen.
    Har lastet ned siste internet explorer, og den stenger for alt av videoer etc..
    Vet ikke hvordan jeg skal få tillatt dette.

    Beste hilsen Lilleba på Rusk og Rask

    SvarSlett
  3. Kjempebra Kari-Anne! Gratulerer!!! :)

    SvarSlett
  4. Grattis og kul freestylevideo:)

    SvarSlett
  5. Tusen takk, så koselig med tilbakemeldinger! :D

    SvarSlett