8. august 2009

Forberedelser


Det er ikke godbitene det skal stå på ^^


7 kommentarer:

  1. Åhhh-hå-hå-hå, "dæsjiken" he-he !! Skal du bruke alt på Heidi ??

    Ja, noen gjør alt for mat også, da :)
    Dette er jo litt mer enn "bare" go'biter, Jøss !

    Beste hilsen Lilleba på Rusk og Rask

    SvarSlett
  2. Alt er til Heidi ja *flir* ;o)

    PS
    Så deg og Rocky på tur oppi Åslundmarka idag :O)

    SvarSlett
  3. Hehe.. Da blir hun glad tenker jeg.. Bruker mye kylling jeg, for det er våre så glad i:) Ser du har laget det også! hehe

    SvarSlett
  4. Åh, ja kylling er Heidi også fryktelig glad i. Den er forbeholdt runderingstreningen, har jeg tenkt. Der skal hundene løpe langt, så må ha noe ekstra digg på "lur" til henne der ;o)

    Ellers har jeg med både pølser, kjøttdeig, kjøttbiter, rømme, kattemat og rå kyllinghals til henne. Bare sånn for sikkerhets skyld, hihi. Samt litt frolic på inner-lomma ^^ *høh..vanlig mat har jeg visst ikke ofret en tanke enda*

    Gleder meg, og håper det blir ei bra uke. Vi skal rundere, gå spor og trene lydighet ei hel uke i de fantastiske områdene på Sølen :O)

    SvarSlett
  5. Så du oss i Åslundmarka ?? Jeg så ikke en sjel jeg, nesten..

    Det nytter ikke å lure seg unna, skjønner jeg :D

    Hilsen Lilleba på Rusk og Rask

    SvarSlett
  6. Jeg dura forbi dere i bil, så du så meg nok ikke.. Fikk øye på dere idet dere passerte eldresenteret ;o)

    SvarSlett
  7. Oiii! Så mye godis! Dette overgår iallefall levervaflene mine.. :) Du får ha god tur til Sølen!

    SvarSlett