20. juli 2008

Enda mer søtsuppe ;o) (film)

Han ble introdusert for klikkeren idag, og jeg fikk tre-fire frivillige rene og pene Sitt fra han. Guuuud!... hvor han er ubeskrivelig skjønn når han tilbyr frivillig *sukk*...

Men, dessverre bommet jeg etterhvert litt på kriteriene her, og begynte å "vente han ut"... Dermed ble han usikker på hele treningssituasjonen og begynte å oppføre seg krampeaktig fjollete. Typisk demping, formoder jeg... :o( Men jeg fikk reddet situasjonen og avsluttet positivt med noen veldig "billige" klikk, så håper å kunne ta opp igjen tråden om ikke lenge :o)

Jeg må ikke glemme at han enda er veldig liten gutt, og egentlig veldig, veldig dum i hodet sitt enda. Må ikke ha det travelt med han.

Se her da, hvor liten beibi han faktisk er:


1 kommentar:

  1. Herlig! Utrolig søt med den bollemagen:-)
    Lykke til med treninga fremover!
    Aase

    SvarSlett