24. desember 2011

God Jul

Det har ikke vært rare bloggingen fra meg i år, men dersom ting går som planlagt kan det skje mye spennende i 2012 som kan bli til passende bloggstoff ;-)

Allerede i januar starter jeg på et kurs som går over 4 helgesamlinger, og her skal jeg lære mer om hundens adferd og hvordan arbeide med ulik problemadferd hos hund. Kurset holdes av Siri Linnerud og Arne Aarestad, som begge er forfattere bak den nye boka 100% positiv problemløsning. I forbindelse med dette kurset kan det være mulig at jeg trenger problemhund-ekvipasjer som arbeidscase, så dersom du kjenner noen som sliter med ett eller annet i sitt hundehold, er det bare å ta kontakt.

Jeg regner ikke med at denne bloggen har så mange faste lesere lenger. Men til dere som titter innom av og til, vil jeg ønske GOD JUL og GODT NYTT ÅR!



3 kommentarer:

  1. Titter innom hver gang det er noe nytt ! Så koselig heading, da :)
    Fortsatt God Jul !

    SvarSlett
  2. Eg kikker også innom kvar gong du oppdaterer :-) God Jul!

    SvarSlett
  3. Titter innom stort sett hver gang det skjer noe jeg også!

    Håper dere har hatt en flott jul, og at det blir masse spennende updates i løpet av neste år! :-D

    SvarSlett