29. juli 2011

Sommerleir for hunder med problemadferd 4.-7.juli

Jeg har gått en tid med et blogginnlegg i magen rundt problemhundkurset jeg deltok på i sommer hos Siddis Hundeskole i Stavanger. Men så har det seg slik, at jo mer jeg har på hjertet, jo mer skrivesperre får jeg. Så innlegget har blitt utsatt og utsatt i påvente av at den rette "skriveånden" skulle melde seg.

Vel, skriveånden har ikke grepet meg enda, men så ser jeg til min store glede at den ene instruktøren på kurset (Siri Linnerud) har gjort det litt enklere for meg. Hun har skrevet et innlegg om kurset i bloggen sin :-)


Jeg er så utrolig godt fornøyd med dette kurset. Ja, i en slik grad at jeg har konkrete planer om å søke meg inn på problemhundmodulen til Siddis Hundeskole neste år. Dette for å styrke kompetansen min i forhold til det å imøtekomme forespørsler om hjelp med problemadferd gjennom min egen hundeskolevirksomhet.

Her er noen bilder fra fine julidager i Orrehallen:




Øvelse gjør mester

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar