27. august 2009

Innspurt (+ film)

Nå om dagene er jeg veldig oppslukt i siste innspurt på prosjektoppgavene vi fikk utdelt i mars. Helgen vil gå med til å få siste TAG-timene i boks, loggføring + legge siste finish på prosjektfilmen.

Mellom slagene trener vi på freestyle-kjeder. Ser at både den ene og den andre er ferdige med sine freestyleprogram allerede (dyktige!! :D). Men så langt er ikke vi kommet enda..*svette*

Alle enkeltmomentene er nå kjedet sammen på ett eller annet vis. Men foreløpig går det i mini-kjeder. Kjører en del overlapp i ulike varianter slik at overgangen til en lengre kjede (forhåpentligvis) skal gå uten større problemer.

Hender jeg må plukke ut en og annen "svakhet" og trene isolert på den før jeg setter den inn i kjede på nytt. Sånn som her om dagen da jeg kom i skade for å tråkke på Heidi under baklengs marsj :-/ Vurderte å kanskje ta den ut av programmet... Men søren heller! Har lagt den på is for noen dager, og satser på at hun har glemt ubehageligheten med litt avstand til hendelsen. Får vi det ikke til har jeg et annet triks i reserve.

Eskperimenterte litt med en mini-kjede vi trente på idag, bare for å se åssen ting vil bli til slutt, med musikk og greier. Syns det i grunnen blir igjen veldig lite i forhold til treningsinnsatsen totalt...hm :




Øvelse gjør mester

9 kommentarer:

  1. Dere er kjempeflinke :o)

    Du skal også ha ros for en kjempefin blogg! Jeg er innom titt og ofte!

    SvarSlett
  2. Tusen takk for det Vivian! Sånt er veldig koselig å høre :D Åssen går det med den lille? Dere er vel skikkelig igang med GF, ja kanskje enda mer til? :O)

    Hei Frode! Koselig å høre fra deg:D Har vært å tittet inneom bloggen din. Du har en interessant blogg (med FILM og greier!) som jeg har lyst å legge på blogglista mi her om det er greit for deg :o)

    SvarSlett
  3. Så stilig, da !
    Moro å se :D

    Ha en super søndag !

    Klem fra Lilleba på Rusk og Rask

    SvarSlett
  4. Utrolig bra! Ser ut som Heidi har full kontroll på hva som skal skje :) Dere har virkelig lagt ned mye jobb i denne oppgaven, det er ikke vanskelig å se. Blir spennende å se det komplette resultatet!

    SvarSlett
  5. Hei igjen Kari-Anne og takk for det, bare å linke:) Bloggen din er utrolig bra og kunne gjerne tenke meg å linke din til min også hvis det er greit:). (Må bare finne ut hvordan en gjør det da, er litt fersk når det gjelder blogging, he, he).

    SvarSlett
  6. Ser rigtig godt ud Kari-Anne :-) I er jo nogle fantastiske danse-mus. Man kan virkelig godt se, at det er gennemarbejdet, men kender godt følelsen af, at træningsindsatsen virker en del større end det færdige resultat. Men synes jeres ser super ud og at man sagtens ser at i har arbejdet hårdt :-)

    SvarSlett
  7. Hei Kari-Anne!!

    Måtte bare si en ting: WOW, dette ser jo KJEMPE BRA ut!! Kan ikke få uttrykt hvor mye jeg gleder meg til å se hele programmet!

    Du skriver om kjeden at du syntes dette igrunnen er veldig lite i forhold til treningsmengden... Jeg kunne ikke vært mer uenig! dere har jo fått til MASSE!!Syntes veldig godt at det ligger MYE OG GOD trening bak dette!!

    kan Maxi få komme opp til dere på freestyle semesester denne høsten?? Så har jeg en startklar hund på null komma nixs :)

    Mvh Nina og Maxitaxi

    SvarSlett
  8. Oh MY G....! Så utrolig stilig!
    Fantastisk godt jobbet! Jeg bøyer meg i støvet - eller faktisk ennå lengre ned - til under bakken med all jorden...dette var bare kanon stilig, Kari-Anne!
    Ser ut til at Heidi har full kontroll og koser seg glugg - gleeeeder meg til å se hele programmet!
    STÅ PÅ, skjønne tøtter ;o)

    Klem klem

    SvarSlett