8. september 2008

Nyoperert

Heidi ble "sjekket inn" på Smådyrsykehuset kl 08:45 i dag tidlig. Jeg fikk være tilstede til hun hadde sovnet, men så måtte jeg dra. Og for å si det sånn, konsentrasjonen her på jobb har ikke vært helt på topp idag..

Har nylig fått tlf fra veterinæren med beskjed om at operasjonen har gått fint og at hun nå blir smertebehandlet. De har hentet ca to kilo (!)"guffe" ut av henne, og hun blir værende på klinikken for grundig oppfølging til i morgen tidlig. Kan ikke si annet enn at jeg gleder meg til å få "ungen" min hjem igjen.

3 kommentarer:

  1. Stakkars Heidi,- og stakkars mamman! Ikke greit når unga er sjuke! En god bedring klem fra meg til Heidi- og en trøsteklem til deg!Regner med at hun kommer seg fort bare hun kommer seg hjem til mamsens omsorg og gryter:-)
    Mvh
    Aase

    SvarSlett
  2. Jeg har tenkt SÅÅÅ masse på dere i dag, og ble så glad nå da jeg så oppdateringen din :-) Takk og lov for at det hadde gått bra!


    Krysser alt vi har for at det fortsetter sånn!

    Klem herfra!!

    SvarSlett
  3. Blir nok godt å få gromjenta hjem i morgen, tenker jeg ;) Og så blir hun nok frisk og rask igjen om ikke så altfor lenge, skal du se ;)

    SvarSlett