4. oktober 2008

Gratulerer Aase! :o)



Har fått den gledelige melding idag om at min medelev på Klikkertrenerutdannelsen 2007, Aase Kindberg har bestått eksamen på instruktørutdannelsen hos Canis!

Her er Aase avbildet sammen med Fluffy, men det er nykommeren Zaffie hun gikk opp til eksamen med.

Det er godt gjort, med tanke på at Aase byttet hund midtveis i instruktørutdanninga. Det vitner om mye og god trening med tanke på hva de to har fått til på bare 10 uker. Kravet for å bestå en Canis-instruktøreksamen er ganske så høy.

Gratulerer med svart belte, Aase!

Og gratulerer med nybakt instruktørkollega, Camilla! :o)

4 kommentarer:

  1. Wow, GRATULERER! (Og der slapp du visst å spise hundemat også... :)

    SvarSlett
  2. Yyyyeeehe-hehe, Simen! Der slapp jeg den, gitt :o) Ikke det at jeg er så overrasket....men, *puuuh*... ^^

    SvarSlett
  3. Takk for gratulasjoner !

    Jeg tenkte på deg og hundeforet, og er glad du slapp unna det måltidet.

    Forresten,- Utrolig bra bilde av meg gitt...

    SvarSlett
  4. Aase:

    Huff ja, du hadde fortjent å bli presentert på en litt mer...eh...flatterende måte etter å ha reddet meg fra forstoppelse ^^

    SvarSlett